Asiakkuuden­hallinta – CRM

Toimiva asiakastiedon hallinta tukee myynnin ja markkinoinnin prosesseja. Toteutamme CRM -ratkaisut joko osana yrityksen järjestelmää tai kokonaan omana sovelluksena.

Asiakkuudenhallinnan työkalujen tulee keskustella muiden järjestelmien kanssa kanssa, jotta asiakaskohtaiset toimenpiteet välittyvät organisaation kaikille toimijoille. Myynti tehostuu kun asiakastieto on olemassa ja sen käyttö tehokasta.

CRM -ratkaisun tehtävänä on myös palvella asiakasta. Kun asiakkaiden tarpeet ja toimintatavat ovat yrityksen tiedossa, voidaan heille tarjota paremmin kohdennettuja tuotteita ja palveluita.

Ota yhteyttä

Jos haluat tietää lisää meistä tai kartoittaa kuinka voisimme yhdessä tehostaa liiketoimintaanne, ota yhteyttä niin palaamme asiaan.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.